1.ՓԼԵԵՐԸ ՉԻ ՑՈՒՑԱԴՐՎՈՒՄ, ԴՐԱ ՓՈԽԱՐԵՆ ՑՈՒՑԱԴՐՎՈՒՄ Է ՍՊԻՏԱԿ ԲԵՌՆՄԱՆ ՑՈՒՑԻՉԸ
Ամենայն հավանականությամբ Ձեզ մոտ միացված է AdBlock(հավելված բրաուզերի համար, որը արգելափակում է գովազդը)։
AdBlock-ից բացի կարող են աշխատել նաև այլ ծրագրեր, որոնք նույնպես արգելափակում են գովազդը։ Օրինակ՝ Adguard կամ Kaspersky Internet Security միացված "Анти-Баннер" համակարգով և այլն։
Այդ դեպքում Դուք պետք է անջատեք տվյալ հավելվածը, որը արգելափակում է գովազդի ցուցադրությունը մեր պորտալում։
Իհարկե չեն բացառվում տարբերակները, որ խնդիրը կարող է լինել մեր կողմից։ Մենք խորհուրդ ենք տալիս սպասել մի քանի րոպե, այնուհետև թարմացնել էջը և կրկին փորձել դիտել։ Եթե փոփոխություն չկա, ֆիլմի անմիջապես ստորին աջ մասում կա "Տեղեկացնել խնդրի մասին" հղում, որի վրա սեղմելով կարող եք նկարագրել խնդիրը և անմիջապես ուղարկել մեզ։

2․ ԻՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ՓԼԵԵՐԸ ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԱՆԱՐԴՅՈՒՆՔ ԲԵՌՆՎՈՒՄ Է
Հնարավոր պատճառներ․
1) խնդիրները կարող է լինել Ձեր ինտերնետ մատակարարից։ Ցածր արագություն, կամ կատարվում են բազմաթիվ այլ գործողություններ(խորհուրդ տրվող արագությունը, որի ժամանակ ֆիլմերը կբեռնվեն առանց խնդիր՝ 4 ՄԲիթ/վրկ)։
Հաշվի առեք այն, որ ինտերնետի փաստացի արագությունը կարող է էականորեն տարբերվել հայտարարված արագությունից։
Սեղմեք պաուզա, սպասեք մեկ րոպե, այնուհետև շարունակեք դիտումը։
2) սերվերը, որի վրա տեղակայված է տեսանյութը՝ ծարնաբեռնված է տվյալ բահին

Կարելի է փորձել նաև ընտրել ավելի ցածր որակ, որը բավականին կարագացնի բեռնումը։


3․ ՓԼԵԵՐԸ ՉԻ ԲԱՑՎՈՒՄ ԱՄԲՈՂՋ ԷԿՐԱՆՈՎ
1) ամբողջ էկրանով ռեժիմը արգելափակված է բրաուզերի կարգավորումներում
2) սարքը ժամանակավորապես չի ապահովում տվյալ ռեժիմը՝ տվյալ վիճակում


4․ ԻՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԸ ՉԻ ՄԵԿՆԱՐԿՈՒՄ ՀԵՆՑ ՍԿԶԲԻՑ, ՊՏՏՎՈՒՄ Է ԲԵՌՆՄԱՆ ՑՈՒՑԻՉԸ
Թարմացրեք էջը, սեղմելով Ctrl+F5 և կրկին փորձեք դիտել տեսանյութը։

Ուշադրություն! Ցանկանում ենք ուշադրություն հրավիրել այն հանգամանքի վրա, որ ժամանակ առ ժամանակ անտիվիրուսային համակարգերը բլոկավորում են մեր սերվերների հասցեները(հատկապես Dr.Web): Փորձեք ժամանակավորապես անջատել անտիվիրուսը և կրկին փորձել։

5․ ԻՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԸ ԸՆԴՀԱՏՎՈՒՄ Է
1) եթե Ձեզ մոտ գրվում է "Упс! Кажется что-то пошло не так: Видеофайл не найден", ապա փորձեք թարմացնել էջը և շարունակել դիտումը։
2) բրաուզերը օգտագործում է տեղը հիմնական սկավառակում(հիմնականում դա "С" սկավառակն է), դրա համար պետք է համոզվել, որ հիմա սկավառակի վրա կա բավականաչափ ազատ տարածք (նվազագույնը 2ԳԲ)։
3) անհրաժեշտ է մեծացնել սկավառակային քեշի ծավալը ձեր բրաուզերում․

Chrome:
1․ Սեղմել աջ մկնիկի քլիքով Chrome բրաուզերի պիտակի վրա, ընտրել "Свойства"
2․ "Объект" դաշտի ամենավերջում՝ chrome.exe բառերից հետո գրել՝
--disk-cache-size=1073741842
3․ Սեղմել OK
4․ Փակել բրաուզերը, եթե բաց է։ Բացել բրաուզերը միայն տվյալ պիտակի միջոցով, որում կատարվել են վերոնշյալ քայլերը։

Mozilla Firefox:
1․ բրաուզերի մենյուում անհրաժեշտ է ընտրել․ "Настройки" > "Дополнительные" > "Сеть"
2․ հանել նշվածը "Отключить автоматическое управление кэшем"
3․ "Использовать под кэш не более" դաշտում գրել 1024 ՄԲ
4․ Սեղմել «OK»

Opera:
1․ բրաուզերի մենյուում անհրաժեշտ է ընտրել․ "Инструменты" > "Общие настройки" > "Расширенные" > "История" > "Дисковый кэш"
2․ ընտրել ցուցակից 400 ՄԲ
3․ սեղմել «OK»

Internet Exprorer:
1․ բրաուզերի մենյուում անհաժեշտ է ընտրել․ "Свойства браузера" > вкладка "Общие" > Журнал браузера - "Параметры"
2․ "Используемое место на диске" դաշտում գրել 1024 ՄԲ
3․ բոլոր տեղերում սեղմել «OK»

ԿԱՐԵՎՈՐ! Եթե Դուք կատարել եք բոլոր վերոնշյալ քայլերը, բայց Ձեզ մոտ միևնույն է ԸՆԴՀԱՏՎՈՒՄ Է ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԻ ԲԵՌՆՈՒՄԸ, ուրեմն, ամենայն հավանականությամբ, Ձեզ մոտ ընդհատվում է կապը սերվերի հետ(խնդիրները կարող են տարբեր լինել, բայց ամենահաճախ հանդիպողը դա փոփոխվող IP հասցեն է, որը փոփոխվում է ամեն ընդհատումից հետո)։

6․ ԻՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ՁԱՅՆԸ ՀԵՏ Է ՄՆՈՒՄ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԻՑ
Եթե Դուք դիտում եք Android օպերացիոն համակարգով, ապա դա հաճախ հանդիպող խնդիր է։ Լուծումը մեկն է՝ թարմացնել էջը և փորձել կրկին։ Մի քանի փորձերից հետո կարող եք մեզ տեղեկացնել, որպեսզի մենք ստուգենք տվյալ խնդիրը։

7․ ՓԼԵԵՐԻ ՓՈԽԱՐԵՆ՝ ՍՊԻՏԱԿ ԷԿՐԱՆ
Փորձում ենք հերթականությամբ․
1) մաքրում ենք բրաուզերի քեշը
2) սեղմում ենք Ctrl+F5

8. ՑԱՎՈՔ, ԱՅՍ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԸ ՀԱՍԱՆԵԼԻ ՉԷ
Եթե Դուք տեսնում եք այսպիսի տեքստ, ապա խորհուրդ ենք տալիս տեղադրել նշված հավելվածներից որևէ մեկը, տվյալ արգելափակումները շրջանցելու համար
• Touch VPN (Chrome բրաուզերի համար)
• TunnelBear VPN
• Browsec VPN
• Hotspot Shield
• Privatix
• ZenMate
• Betternet

Բոլոր հնարավոր խնդիրները վերոնշված կերպով չլուծվելու դեպքում խնդրում ենք մեզ տեղեկացնել support@films.bz էլ-փոստով, նամակի մեջ նշելով տվյալ տեսանյութի հասցեն։